סט יוקרתי עם עט נוצה נובע, דיו ומעמד הוא מתנה מושלמת לאנשי רוח ולכל אוהבי הקסמים. בעיצוב קלאסי ואלגנטי, עט נוצה, בקבוק דיו איכותי ומעמד מעוצב יחד יוצרים חוויית כתיבה מענגת בלתי נשכחת.


99 120-17.5%
  • משלוח: 
  • מדיניות החזרה: על פי חוק ניתן להחזיר מוצר תוך 14 ימים ובמידה שלא נעשה שימוש במוצר או שהמוצר לא נפגע. ההחזרה תבוצע לכתובת אשר תנתן בתיאום מראש בראשל"צ. במידה וההחזרה מתבצעת באמצעות משלוח, תשלום המשלוח חל על מחזיר ההזמנה/הקונה. החזר התשלום יתבצע באופן מידי עם קבלת המוצר ודרך אמצעי התשלום אשר דרכו שולמה ההזמנה. לא ינתן החזר על מוצרים שהוזמנו בהזמנה אישית או מוצרים ב"מכירה מיוחדת" כגון: מכירת סוף עונה, מכירת חיסול מלא או חלקי, מכירה לרגל אירוע או חג כלשהו, מכירה שבה מוצעת לצרכן הטבה נוסף על הטובין או על השירותים שבעבורם שילם. במידה והלקוח אשר בחר לקבל את המוצר באמצעות משלוח , מחיר המשלוח לא יוחזר.

קרא עוד


סט עט נוצה נובע עם דיו ומעמד מציע שלושה מרכיבים מרכזיים שמשלימים זה את זה בצורה מושלמת לחוויית כתיבה ייחודית. הנוצה הקלאסית עם הידית המעוצבת מחזירה אותנו לתקופות עבר עם נגיעות מודרניות, בעוד שבקבוק הדיו כולל נוזל איכותי במיוחד לכתיבה חלקה ומדויקת. המעמד המעוצב מוסיף יוקרה ופרקטיות, כך שכל פריט במקום הנכון והוא מוגש כסמל לאלגנטיות וסטייל.